ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Είμαστε στη διάθεσή σας, θα χαρούμε να απαντήσουμε σε κάθε ερώτησή σας!
Εάν ο χρήστης αδυνατεί να υπογράψει ένα έγγραφο θα πρέπει να ελέγξει:
- Ότι το ψηφιακό πιστοποιητικό είναι σε ισχύ
- Ότι η θύρα USB, στην οποία είναι συνδεδεμένο το USB Token λειτουργεί
- Ότι το Digital Signature PIN δεν είναι κλειδωμένο
- Ότι στο JSignPdf στη φόρτωση πιστοποιητικού εμφανίζει το ονοματεπώνυμο του χρήστη και όχι κάποιο άλλο πιστοποιητικό
- Ότι στο JSignPdf στην επιλογή “Ρυθμίσεις ορατής υπογραφής – Settings” το «Εικόνα υποβάθρου – Background image» δεν έχει κάποιο αρχείο pdf
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το JSignPdf θα πρέπει να τσεκάρετε την επιλογή «Προσθήκη υπογραφής στις υπάρχουσες – Append signature to the existing ones»
Σε αυτήν τη περίπτωση, δεν έχει ρυθμιστεί η χρονοσήμανση στο πρόγραμμα της υπογραφής που χρησιμοποιείτε.
Για να δει ο χρήστης την χρονοσήμανση θα πρέπει να ανοίξει τις λεπτομέρειες της υπογραφής.
Αν πληκτρολογήσετε το Digital Signature PIN 3 φορές λανθασμένα, για λόγους ασφαλείας θα κλειδώσει.
Μπορείτε να το ορίσετε εκ νέου ακολουθώντας τα βήματα στον παρακάτω σύνδεσμο.