ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Group 11326 3
a person figurine with a question mark 2022 11 09 06 18 10 utc
Rectangle 302 2

Είμαστε στη διάθεσή σας, θα χαρούμε να απαντήσουμε σε κάθε ερώτησή σας!

Εάν ο χρήστης αδυνατεί να υπογράψει ένα έγγραφο θα πρέπει να ελέγξει:

    1. Ότι το ψηφιακό πιστοποιητικό είναι σε ισχύ
    2. Ότι η θύρα USB, στην οποία είναι συνδεδεμένο το USB Token λειτουργεί
    3. Ότι το Digital Signature PIN δεν είναι κλειδωμένο
    4. Ότι στο JSignPdf στη φόρτωση πιστοποιητικού εμφανίζει το ονοματεπώνυμο του χρήστη και όχι κάποιο άλλο πιστοποιητικό
    5. Ότι στο JSignPdf στην επιλογή “Ρυθμίσεις ορατής υπογραφής – Settings” το «Εικόνα υποβάθρου – Background image» δεν έχει κάποιο αρχείο pdf

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το JSignPdf θα πρέπει να τσεκάρετε την επιλογή «Προσθήκη υπογραφής στις υπάρχουσες – Append signature to the existing ones»

Σε αυτήν τη περίπτωση, δεν έχει ρυθμιστεί η χρονοσήμανση στο πρόγραμμα της υπογραφής που χρησιμοποιείτε.

Για να δει ο χρήστης την χρονοσήμανση θα πρέπει να ανοίξει τις λεπτομέρειες της υπογραφής.

Αν πληκτρολογήσετε το Digital Signature PIN 3 φορές λανθασμένα, για λόγους ασφαλείας θα κλειδώσει.
Μπορείτε να το ορίσετε εκ νέου ακολουθώντας τα βήματα στον παρακάτω σύνδεσμο.

Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο